Vem sa att det skulle vara lätt?

Jag har nog aldrig pluggat så mycket som jag har gjort nu, massor som ska in, prov som ska göras. Jag håller för tillfället på att skriva engelskan, ska göra klart den helt ikväll hade jag tänkt. Men jag hittar inte mitt papper så jag vet inte riktigt hur de ska se ut, sen måste jag plugga till mitt historiaprov som jag har på fredag, känns inte så bra.

Nä nu är det dags att börja skriva igen, jag försöka mitt bästa och hoppas att det blir lika bra som jag vill att de ska bli. Men först lite historia, jag måste ju lära mig det så jag kan klara provet. Någonting som jag och Jennifer såg idag det är 19 dagar kvar till min studentskiva (alla som vill komma, säg till! 120kr och tema innan kristi födelse). Och det är enbart 46 dagar kvar till studenten.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0