Trött, mätt, dör.

Efter vad som känns som miljoner timmar med OC, eller nästan alla fall. Känner mig ganska trött, ätit massa sushi på buffén har nog inte ätit så mycket någonsin. Mår inte så bra, ska aldrig äta igen, alla fall inte idag. Det känns som jag åt ganska för mycket, men fan va gott det var. Men jag kommer inte kunna äta mer idag, jag är så mätt och det var ändå några timmar sen vi åt. Men men har haft en toppen dag, både igår och idag. Allt har varit helt underbart, fixade Leas hår idag också, snygg i dreads säger jag bara. Men men, nu ska jag ta ett bad, lyssna på musik och ta det lungt.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv: jaa de e asnajs på landet! btw, skulle inte du börja med GI efter the shakes haha

2009-04-07 @ 18:29:28
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0