the thrill of a lifetime

Idag är en mycket bra dag. I skolan är det mösspåtagning, jag har inte fattat hur lite tid det är till studenten först nu. Sen ska jag träffa min vän Bella som jag inte har träffat på så länge. Alltid lika roligt att vara med henne. Men det händer mer saker idag, jag kommer nämligen få ett telefonsamtal så jag kanske flyttar upp till Örebro och bor med Annabanankaka i sommar, hur underbart skulle inte det vara? Och även om jag är uppe tidigt så känns det otroligt värt det, jag är sjukt taggad. Nu vill jag ha sommar, värme och härliga underbara dagar!


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Sofia

vilken sygg fläta i luggen! har svårt att få till snygga sånadär x) hihi!

2009-05-02 @ 23:01:55
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0