Plugga, skins och sen mer plugga.

Eftersom jag inte hade mitt prov i tisdags ska jag ha det imorgon istället, får väl hoppas på det bästa, har pluggat med Jennifer för att hon ska lära sig det, vi pluggade över telefonen, ska ringa henne sen igen. Jag kan det ganska br aom jag får säga det själv. Nu har jag och suttit och kollat på första säsongen av skins, en va de bästa serierna genom tiderna. Jag kan inte mer än älska Cassie, hon är så charmig och så härlig.


Jag älskar den här bilden, den är så härlig, man vill bara stå så känna värmen och kunna skita i allt. Det finns så mycket man kan säga med en bild, det finns så många tankar så mycket som finns runt omkring en. Den här bilden är så lugnande för mig, den är så härlig och underbar.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0