Kaffe & Frukost.

Jag ska iväg till skolan, tänkte att jag borde äta en ordentlig frukost först, om de inte är nån bra mat i skolan. Så nu äter jag och dricker mitt kaffe och sen är det bara att spronga iväg till skolan. Idag ska jag plugga historia som bara den, skriva klar min engelska och sen är jag klar för veckan, nästan alla fall. Engelskan gick ganska bra att skriva om, håller på att skriva om depressionen kanske inte det gladaste ämnet, men ganska intressant och eftersom jag pluggade massa förra vecka kan jag nästan allt om det. Sen fick jag hjälp med tanke på att jag hade slaravat bort papprena om hur det skulle se ut, så min kära vän Maija hjälpte mig, tack.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0