It's beautiful day.

Hur fantastisk dag har inte detta varit? Det är varmt, det är soligt och allting var helt underbart. Träffade Jennifer, var hos Molander och hälsade på, det var mysigt. Sen åkte vi och köpte tyg till våra studentklänningar, vi kom samtidigt på att det är bara två månader kvar till studenten, det är ju sjukt. Efter det åkte vi hem till Jennifer, det var så varmt och skönt ute.


Hur skönt ser det inte ut? Alla fall, vi var hemma hos Jennifer, jag åt gurka och drack vatten. Samtidigt som Jennifer åt sin mat. Sen gjorde vi inte så mycket mer, vi kollade på tv och var allmänt gay tillsammans haha. Sen åkte jag iväg och köpte en ny väska och nytt nagellack, sen åkte jag hem. Nu ska jag skriva klart min APU-uppgift som ska vara inlämnad imorgon.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jennifer

gay bild nr.1... buut whatcha gonna dooo?

2009-04-02 @ 22:19:24
URL: http://jessohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0