Hello, good morning, how you do?

Ja, då är man vaken, jag måste ge lite creds till Jennifer som äter gröt typ hela tiden (något jag inte kan). Jag gjorde havregrynsgröt i morse och de är verkligen inte gott, jag åt det igår också hemma hos Jennifer, de va inte gott då heller. Ikväll är det studentskiva som gäller, första, ska bli så jävla kul. Jag är taggad till tusen och jag och Jennifer kommer vara så sjukt snygga som klöver och spader dam.

Nä dags att fixa sig och bege sig till skolan, kul, eller vänta tänkte jag på någonting annat? Haha, jag är lite trött jag tror inte att de finns någon som är förvånad. Kollar på The Vocie, packar ner mina kläder och tar det ganska lungt. Fast jag är lite små stressad, så nu ska jag fixa det sista och gå till skolan.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0