Hahaha, trött och försöker svara på frågor.

Sitter och svarar på frågor till mina klasskompisars projektarbete. Det är ganska kul, är iof inte så bra på det men men.. Sitter och försöker att komma på ett ord till var och en i klassen, det är ganska svårt. Men de är ganska kul samtidigt, skulle kolla upp ordet flummig och det jag fick upp var : narkotikapåverkad, hög, påtänd; oklar, ologisk, virrig, vimsig, oredig, rörig, luddig.

Det var kul, jag har kommit en bra bit på boken och imorgon har jag något att göra när jag ska vara i tvättstugan så det är ju lite positivt. Blev inte att jag träffade Sam idag, men det finns massor av andra dagar. Nu ska jag typ chilla, läsa lite mer.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0