Godmorgon, godmorgon.

Jag är trött, jag är i skolan, suck! Igår var mycket trevlig, jag var ute på promenad och pratade i telefon med Annabanankaka det var mycket trevlig. Jag fick alla prata av mig, vilket var helt galet skönt. Sen va jag jätte onödig och köpte B&J, som jag ändå inte kunda äta upp för jag va typ mätt efter mindre än halva. Så den gav jag bort till min vän som inte vill bli nämnd på min blogg så han fick.



Just nu sitter jag och väntar på denna brud som borde komma snart. Dagen är ganska seg, men när Jemmmmmmmmpiiiiiiiiz kommer bli allt sååååå mycket bättre (har jag nämnt att jag är trött hahaha). Men men, nu ska jag kanske redigera lite hehe..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0