Blue skies that wait for me

Idag har varit en helt underbar dag. Det har varit varm och härligt, dagen innan påsklovet. Sen var det in till stan med Amber, tills jag var för trätt för att leva. Sen var det hem och sega, imorgon ska jag äntligen till Örebro och träffa Anna, jag har väntat på det sen hmm.. hela veckan? Alla fall, sjukt happy och sen ska det ju bli underbart väder imorgon vilket inte gör saken direkt sämre. Ska sova snart ska ju upp tidigt, sitter och kollar på Fight Club, men men.. Längtar tills imorgon.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: anna

baraföratt jag vill att det ska bli imorgon, kan jag inte sova, hahaha! har glott 2 filmer i hopp om att somna, ja lyckas inttt!!!!

KÄRLEK PÅ DIG!!!!!!!!! <33333333333333333

2009-04-03 @ 23:41:50
URL: http://inaperfectworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0