Adriana Lima


Likt eller vad säger ni? Adriana är så sjukt snygg, hon har så speciellt utseende och hon är ju hur vacker som helst. Men hur lik är hon inte Amy på bilden? Jag menar kom igen, det är ju skrämmande likt. Jag har ju iof gillat Amy ganska länge, visst jag tycker att det är sjukt att slänga bort sin talang. Men hon har ju en otrolig röst. Jag och Lea pratade om det tidigre idag, om vi hade hennes röst så skulle vi gå runt och sjunga hela tiden.

Juste, måste ju medela att skorna som jag la upp förut nu har beställts. Jag blev så sjukt glad när dom kom upp igen så jag och mamma gjorde en deal, det vill säga mitt rum ska bli rent, nästan renare än rent. Jag ska hålla mitt rum rent varje dag, det kommer nog gå bra, så länge jag kan komma ihåg vart jag lägger allt. Borde göra en totalstädning, men de får bli någon annan dag. Nu ska jag fortsätta att kolla på tv och ta det lungt.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0