Upplands Väsby

Lördagen 27 September.
Värlidgt tidig dag, jaao, vi gick upp klockan 08.00 fast vi orkade inte riktigt gå upp då så vi gick upp typ 08.20 nånting sånt haha. Alla fall, det började väl lite mjäk mitt hår ville inte, vi vart lite halv sena från va vi hade planerat och ja.. Sen kom vi alla fall iväg, satte oss på pendel och gav oss iväg liksom. Kom till Väsby visste inte riktigt vart vi skulle, så vi gick dit vi antog, haha, men då hände någonting riktigt hemskt, min älskade underbara starbucks mugg gick sönder, japp. Den var inte stöttålig och jag och Jennifer krockade med armarna och den flög ner i backen. Jag var inte glad....

Men men, kom till centrum allafall, gick runt lite, det var typ det segaste och mest tråkiga centrum ever, så drog vi alla fall till H&M och köpte en nagelfil. Men men, livet rullade vidare och Jennifer skulle köpa en singel för jag bah men de är 20kr du får de av mig va fan. Så alla fall, ser vi att det står 30, vi bah va?.. Va fan? Så kollade vi om vi hade cash, det saknades 50 öre så vi gick runt och letade sen frågade vi en snäll brud osm gav Jennifer en krona. Vi går tillbaka för att fixa med singeln och då säger dom den kostar inte 30, den kostar 20 bara idag.. *suck*... Sen kom Mackan och sjöng sin låt, som är väldigt bra och han är så jävla bra på att sjunga att det finns inte. Men men, sen kom EMD upp och sjöng sina låtar som vanligt, sen var det signering. Det var så jävla varmt i kön och alla bara var helt mjäkiga, Matte och Danny var hur peppiga som helst medans Erik var sur, ledsen, trött? Vem vet?..

Hahaha, uppe på scenen, Jennifer står och pratar med Matte och Danny snackar med mig..
Danny, blinkar, tuggar på ett godis halsband.
Jag: Är det gott? :)
Danny: Slår sig på bröstet och gör ett peace tecken, sen säger han yaaao..
Hahahahahahah, så kul.. Kommer till Matte som bara är så sjukt snygg, snackar lite med honom. Kramar och ja, det vanliga liksom. Kommer fram till Danny och pratar med honom, han var helt sjukt peppig.
Danny: Hur är det med dig idag då?
Jag: Jora det är bara bra lite trött, själv då?
Danny: Jora det är fin fint..
Jag: Kram :)
Danny: Jaa.. Mmm, vad gott du luktar..
Jag: Öööhm tack :D
Kommer fram till Erik, vet inte riktigt vad jag ska säga så, det blir lite halv tyst, kramar honom och sen så ställer jag och Jennifer oss vid scenen och fotar lite, det var väldigt kul. Yes, yes Matte satt och gjorde roliga miner och hade kul typ och vi stog och fotade och gayade oss... Sen så drog vi tillbaka hem till Jennifer, när vi märkte hur "mycket" klockan var.. Hahah ganska lyckad dag om man bortser från det dåliga med det hela.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0