Täby C.

Jag mötte Jennifer i Slussen för att vi skulle ta tuben till Tekniska och byta till Roslagsbanan och till Täby. Det tog en stund, men men vad gör man inte? Hahaha, japp. Vi kom dit drog runt lite i centrum, köpte varsin frappe *yummie*. Sen drog vi till H&M för att Jennifer skulle köpa nagellack, lila sjukt snyggt, sen var vi lite uttråkade gick och fixade håret. Sen skulle Jennifer måla naglarna, haha det gick inte så jag målade dem, sen målade jag mina också.

Sen kom ingen mindre än Markus ut på scenen, haha..
Det var kul han va lite halvpepp sådär, men fan vilket röst han har. Aja, sen kom det man hade väntat på, det vill säga EMD ut och sjöng. Fan va underbart det var, Erik satte sig bakom pianot och så körde de Alone aukustisk, väldigt fint. Mycket mycket härligt. Sen var det ju bara ställa sig i kö för att få signeringarna. Jag tyckte lite synd om Markus så jag köpte hans singel, den var ju ändå billig och jag behövde inte betala själv. Hahaha, så stod vi där och då skulle Markus dra, så kom han först fram till mig och jag fick autograf och en kram (fan va gott han luktade)...

Vänta lite till och så gick vi upp på scenen, åååh vad snygg Erik är. inte för att jag fattade hur han hörde att jag sa att jag hette Anna, men de gjorde han alla fall, kramade honom och pratade lite. Sen så var det Dannys tur, vilket var helt galet kul.
Danny: Hur gammal är du då?
Jag: 18..
Danny: 18?!!! Gillar du pojkband?
Jag: Hahaha jaaaaaa, jag menar man är ju uppvuxen med det..
Hahahahahahhahahaha gud va kul, sen var det Jennifer som stog bakom mig, och självklart tappar jag frodralet.
Danny: Och nu slänger du saker på mig, hahahaha..
Jag: Hahahahahahahahaha, förlåt, btw jag fick ingen kram.
Danny: Vill du ha en?
Jag: Jaaaa.... Hahaha..
Aaah så fick jag en kram av Danny också, sen kom vi till snygging Matte liksom, fan va snygg han är. Det är iof Danny också irl sådär, hahaha, det var alla fall sjukt kul fick en kram av honom.

Sen drog vi alla fall och vi kände oss som typ 2st 9-14 åringar vilket vi till sinnet nästan är hahahhahaha... Men men, sjukt lyckad dag, vi hade så jävla kul. Och efter det så gick vi hem till en viss människa bara för att kolla att han inte har flyttat, liksom kom igen hahaha.. Och då såg vi nått annat, det stog Lundström, kan de va Henrik, då dör jag.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0