Sitter hemma och segar.

Ååååååh så jävla seg, jag och Jennifer låg och snackade hela natten typ. Sen har jag sovit hur länge som helst, det var helt sjukt hur trött jag var. Sen så gick jag typ kvart i två för att en viss Zac skulle chatta på aftionbladet 14.30, kom hem precis i tid, min dator segade sen visade det sig att han inte skulle chatta förens 15.20. Alla fall, chillade framför datorn. Yes, yes sen visade det sig alla fall att dom inte skulle chatta för att för många hade skickat in frågor, eller nånting sånt.. Så nu sitter jag jätte uttråkad skulle ha städat mitt rum idag, det går iof inte så bra..



Det var fint när jag gick från Jennifer.


Mjääääääääääk..
Snart är det den 30 September, det betyder Alphabeat, sjukt taggad. Sen åker ju jag och Jennifer den 10 Oktober, fan va skönt det ska bli, verkligen. Känns bara så jävla bra att komma bort lite. Sen är det inte långt kvar tills min älskade Mäzi kommer till mig, ååh jag längtar så.

Nu ska jag försöka städa lite puss.
<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0