Nytt SIM kort.

Idag har varit lite hell on life pga att jag inte har haft min mobil. Jag har typ käns mig som värsta outsider utan den. Jag vet att de låter väldigt ja, men det är de också, det är ganska patetiskt att jag känner att jag inte helt klarar mitt liv utan min mobil, men så är det. Men nu har jag alla fall fått mitt nya SIM kort, samma nummer ingat att oroa sig för, och allting kändes bra tills pappa säger. "Aaah har du pengar så du kan tanka mobilen nu?" Jag fick värsta schocken och bah, "öhm va?" Blev lite stäld, har inte riktigt fattat att jag inte kommer kunna ringa närsom och hursom.. Men men, det är ju iof ganska bra. Hahaha så jag fick alla fall pengar av honom för att köpa ett kontantkort, han är så snäll...


Älskar min mobil.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till imorgon!

Nu är det dags att kolla på Idol i Karlstad :)

2008-09-10 @ 20:02:32
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0