Natt, morgon? Jag vet inte.

Jag dör, jag kan inte somna, jag ska upp om ca 5 timmar och 30 minuter. Vilket gör det lika mjäkigt. Men men, jag lyssnar på rix och de roligaste ever hände typ, först hörde jag The Ark -  It Takes A Fool To Remain Sane. Jag går ut och hämtar ett glas vatten kommer tillbaka in i rummet, en annan låt spelas och efter det kommer den igen. Hahaha... Japp, sen skulle jag gå och säga gosnatt till mamma som satt och pratade i telefon med en familjevän som bor i Crystal Lake. Så jag pratade lite med henne och så.. Sen kommer jag tillbaka in i rummer igen och vilket låt börjar spelas då? Jo, Jennie let me love you. Hahahaha..

Och nu är det så här att jag och mina kära vänner är jätte gay.
So this is us, hahahaha, the crew.
Jag - Whitney
Jennifer - LC
Thea - LO
Blåst - Audrina



Godnatt n00bs hahahahahaha..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0