Idol Kärrtorp 2009.

Vi har kommit på det bästa ever, japp. Vi drog för att äta lunch och tänka lite. Vad ska vi göra? Vad, vad vad?... Sen kom idén som en blixt, Idol Kärrtorp 2009. Hur perfekt är inte de? Vi kommer att ha vårat eget idol, de kommer vara så sjukt kul. Så jävla taggad, än så länge är de bara jag, Jennifer och Maija K, men vi ska värva fler. Massa underbart. Hoppas det går igenom liksom, annars blir vi sura...

Sen drog jag och Jennifer för att vi skulle kolla om hon kunde fixa siga ögonbryn lite tidigare, men vi såg att det bara var killen som var där igår som var inne. Så vi drog därifrån till Coop och jag köpte Ben&Jerrys *yummie* och så köpte jag även Vecko Revyn, jag hade typ alla andra tidningar. Hahaha...

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Guchie

Nämen titta :D Haha de va den ja ^^ Ja men då kanske du tycker om den extra mycket då ;) // EMD tour bloggs ägare

2008-09-10 @ 17:57:55
URL: http://ztiiina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det låter som en jätte rolig idé! Hoppas det går bra för er och att ni kan genomföra det så som ni bill :)

2008-09-10 @ 18:12:28
URL: http://myzjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0