Fan..

När jag vaknade imorse så trodde jag att det var tisdag, jag vart helt sjukt peppad och bah åååh idag är det Alphabeat. Men nej, inte helt okej. Så jag vart inte så pepp, men jag är ändå uppe tidigt som fan och ska till skolan för ännu en fotolektion liksom. Jag längar som fan tills imorgon, jag och Blåst ska äta sushi innan sen ska vi drar till konserten, fan va nice ska bli, sen måste man ju bara säga hur snygg Anders B är.. *Yummie*..



Nu är det iof inte så långt kvar till jag måste bege mig till skolan och ha en lagom tråkig tid. Eller så åker man ut och fotar och leker lite duktig, eller så gör man någonting annat. Hahaha, jag är jätte, jätte seg men jag är ändå glad, jag vet inte riktigt varför, det bara är så.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0