Drama, foto.

Okej som ni antagligen förstod hade jag lite tråkigt. Så jag och Jennifer började leka med en stol och sprang runt och hade jätte kul, men de fanns en som inte tyckte att det var så kul, Stefan. Japp så han tvingade ut oss, då kom jag på den smarta idén, vi går till Hannes, vi gick dit och fotade lite till en ny pjäs. Det kändes helt konstigt att vara tillbaka och allting, men det var en jätte rolig pjäs som jag bara måste se när den ska spelas upp..

Hahaha, men men, det var alla fall jätte kul att träffa Hannes igen och så måste vi tillbaka för vi ska få papper för våran praktik som vi helt hade glömt. Men men.. Nu är vi tillbaka i skolan, i fotosalen och har inget att göra igen.


Här är en bit från pjäsen.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0