Aaaaaaaaah...

Har precis kollat på One Tree Hill, det var typ de sorligaste avsnittet som någonsin kunde ha visats. Jag höll på att dö när jag såg det. Va fan, de kan inte sluta så, hallå? Lägg ner, va fan håller dom på med?... Jag dör. Sen har jag vi precis beställt min student mössa, kan inte riktigt fatta att det är sant, den är beställd, jag ska ta studenten i vår. Och jag har min mössa, undra när den kommer, vill ha den nu. Ååååh gosh, på mössan står det Anna Wall sen den lilla guldgrejen och så står det I'm Batman. Så klockrent, så bäst. Jag valde iof att det skulle stå det förra året, men va fan, åååh jag är så pepp.. Nu är de bara projektarbetet som vi måste fixa så kommer allting att bli hur bra som helst.


<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0