10.000 Nights Of Thunder

Okej idag är det 10 dagar kvar tills jag och Anna ska på Alphabeat. Ska bli sjukt kul, jag är väldigt, väldigt peppad om jag säger så. Och det är inte bara Alphabeat, utan det är även pengar som kommer in på kontot. Det är alltid bra med pengar. Men Alphabeat är alla fall hur pepp som helst, längtar, så taggad. Jag har liksom inte gått på konsert på hur länge som helst, jag är så glad och dom är bra.


I was not looking for arty farty love
I wanted someone to love completely
Someone
More than weekly

I was looking for a decent boy
For a tender glance
For a safety dance

The wuthering heights and the stormy nights

You give me ten thousand nights of thunder
But I will give them all back to you 'cause you're so ooh
(Doo doo doo)
So ahh
(Doo doo doo)
So cool

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0