The monkey on your back is the latest trend..

Jag sitter och lyssnar på Gavin DeGraw, längtar som fan tills konserten. Snart, mycket snart kommer Mäzi. Om exakt en vecka idag åker jag och Jennifer till Hallsberg och har väldigt trevligt eftersom att Charlie är så snäll hahaha... Det kan ju misstolkas, men det är inte så att Charlie ska följa med, nej han är bara snäll. Hahahaha, jag försökte sova men jag kan verkligen inte, suck.

Imrogon är det jobb.
Idag har jag inte så mycket planerat, pappa har åkt till Göteborg, mamma kommer hem idag. Hmmm.. Jag ska nog spendera dagen med High School Musical eller någonting sådant. Det har varit en väldigt bra vecka måste jag ju på peka, massa människor som sökt till Idol, massa roliga saker som Zac Efron och Alphabeat. Japp, väldigt, väldigt lyckat.


Nä, det blir fan high school andå.
Anledningen till det är väl ganska självklart ändå, eller?!..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej! Ska du på Gavin DeGraw konserten den 3 november? Jag ska också dit! Vilken slump alltså! Ha de!

2008-10-03 @ 15:43:31
URL: http://idol2008.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0