Stjärnor på is.

Så var det igång, det nya programet på tv4.
Det var riktigt bra, det var bättre än lets dance, mycket bättre, det var kul att se hur dåliga alla var till de som de hade tränat upp på sex veckor. Och jag kan ju bara säga, juryns favorit var min favorit. Markus, han va jätte bra, helt otroligt så sjukt glad att han gick vidare, även glad att se att Josefine C gick vidare. Jag menar såg ni inte hur otroligt snygg hon var idag?.. Alla fall, samma favorit som juryn, känns ganska bra måste jag säga.

Markus Fagervall och Johanna Götesson

Carolina och Carina var jätte bra som programledare, men det visst vi ju redan. Alla fall alla som har följt idol, det är en bra kombination dessa två underbara brudar. Nu måste jag sova, det har varit mycket idag, jobbat hela dagen. Jag ska ju jobba imorgon också.


Alltid lika snygga.

Ja som sagt nu ska jag sova.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Jonna

markus va grym:)

2008-10-05 @ 00:49:08
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Dress Like a Princess

Gynning är bäst :)

2008-10-05 @ 08:35:26
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0