HSM3

Har varit i skolan hela dagen, var så jävla trött pga gårdagen. Men men, vad gör man inte för Alphabeat, haha.. Hade bara en lektion, sen hade vi Kär-dag, bajs tråk, men vi fick choklad så jävla gott. Jag bröt alltså mitt godislöfte men fan va värt de va. Hahaha.. Efter de drog jag och Jennifer till Sergel och köpte HSM3 biljetter kommer till kassan.

Jennifer: Har ni börjat sälja HSM3 biljetter?..
Kassa tant: Nja, enbart till SF medlemar.
Jag *tar upp mitt kort*: Tänk vilken tur att jag är medlem..
Kassa tant: Ja, tänk vilken tur..
Jag: Yes, men då vill vi ha två på Saga om de finns?
Kassa tant: Nej den visas inte där. Men ni kan se den här?
Jag: Aaaah men då tar vi här, då vill vi ha två men vi betalar separat.
Kassa tant *till Jennifer*: Då tar jag din biljett på hennes kort också..


Hahaha, näää, va? Shiiiiiiiiiiiiiit..
Hahaha, aja alla fall jätte kul, nu har vi biljetter och vi ska se snyggingen i 3:an och så ska vi ha maraton innan, nice, nice.. Annars en väldigt trevlig dag, vi har fixat en jätte "fin", jätte plasch till ljushalen, med idol på. Hahahahaahahaha...

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0