Helt seriöst.

Sitter och kollar på Idol och så kommer då denna Elias.
Han sjöng inte bra idag alla fall, han var tråkig på scenen, verkligen jätte tråkig och nä. Det var verkligen inte bra, jag tycker inte om honom. Men däremot hejar jag stenhårt på Lars, han är så jävla skön, kör sin egen stil och är jätte härlig. Han är också bland de charmigaste människorna jag någonsin sett. Fan va jag hoppas på den killen.

Vi har ju inte bara Lars som är charmig.
Nepp, vi har ju våran snyggaste idol jury Andreas talar jag självklart om. Man kan inte nämna idol utan att nämna denna snygga underbara man. Jag är så jävla kär i Andreas att det finns inte.. Mmmmm.. Hot, hot, hot.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Emilia

jag gillar Johan ;) haha

fin blogg :)

2008-10-02 @ 21:09:34
URL: http://cendrilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0