Godmorgon i stugan.

Hejsan hoppsan, efter en väldigt trevlig fest som slutade vid halv två tiden i natt, skulle jag inte påstå att jag direkt är jätte pigg. Men jag skulle väll kankse inte säga att jag är jätte trött heller, i natt ställde vi ju även om klockorna, det hoppas jag att ni inte har missat, jag menar det skulle ju vara lite komiskt. Men men..

Dagen är planerad så här:
Sitta och kollar på idol, eftersom vi missade det.
Sen ska i kolla på Stjärnor på is som vi också missade.
Ikväll blir det massa mysigt med massa människor, fika på Café 60

Låter väl härligt. Och nu, jag nu sitter jag och ollar på Andreas Carlssons chat på tv4 och hoppas på att han ska svara på min fråga. Håller tummarna, hoppas ni också gör det.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Maja

Missade oxå idol, vem tror du kommer vinna? :D

2008-10-26 @ 12:17:43
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

gillar din header! :)

puss!

2008-10-26 @ 16:24:47
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0