Desperate Housewives, wtf?!

Likosm, va hände? Vart tog Mike vägen?!..
Jag fattar inte detta, aja, fan va snygg Shawn Pyfrom är.

pic220.jpg Shawn Pyfrom image by hotspotsee

Yummie, yummie.. Sitter och kollar på Christine nu, jag är sjukt trött, jag är så opepp på att gå upp tidigt imorgon för att ha matte. Jag pallar inte, men jag måste, jag ska ju ha ig prövning igen, hahaha och då måste jag ju plugga vilket jag inte gjorde förra gången. Fan jag måste köpa tredje säsongen av DH och när den fjärde kommer ut måste jag ha den också, lätt en av mina favorit serier. Iof har han alltid varit snygg, men i slutet på det här avsnittet, då var han helt GALET snygg..

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Daja

alla dör i nästa avsnitt.. :P haha

jag vet vad som kommer hända i des. hous. =D

2008-10-22 @ 15:01:30
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0