Vad händer? Vad ska jag göra? Jag är trött.

Okej, vi börjar väl med gårdagen. Det var väldigt trevligt jag vart sen till Jennifer, det var iof inte någon stor shock eftersom jag var så galet trött och städade hela migg rum. När jag sen kom dit hann Jennifer och Blåst ikapp mig hahaha, vi satte oss bakom Jennifers tv, sen gick jag och Jennifer och rakade benen. Yes, det blev Andra Avenyn som jag och Blåst satt och kollade på medans Jennifer fixade sig. Hahaha, sen så drog jag och Jennifer till Huddinge mötte Emil, drog till honom. Va där en stund, sen drog vi till Ica handlade och begav oss mot Billy. Kvällen slutade väldigt bra, väldigt kul.

Vaknade imorse var så sjukt trött. Jag fattar inte hur man kan vara så trött, kollade på Gilmore Girls. Sen gick vi upp och gjorde frukost, gott gott. Kollade på idol igen och jag kan ju inte förstå hur Anna kan ha gått från att vara en av mina favoriter till det framträdandet hon gjorde i fredags kväll var så hemskt. Men men, sen var det ju stjärnor efter om jag och Jennifer missade det igår, jag var lite nervös att Tony skulle behöva åka men nej nej.. Väldigt extremt glad blav jag, fråga Jennifer hahaha...

Imorgon börjar praktiken för tillfället ska jag vara hos pappa under min praktik. Trevligt, trevligt. Men men, nu ska jag väl kolla på tv kolla på någon serie eller något. Det får man väl se. Så hur har eran helt varit? Hoppas ni hade lika kul som jag, det är ni värda.

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Maja

jo, men jag har bara läst 123 & 5, men har sett 4:an på film, dem är riktigt bra :D

2008-11-16 @ 20:03:53
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Ellen

Sv: Det låter bra! :)

2008-11-16 @ 20:49:55
URL: http://ellensundqvist.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv: ah det var den . den var skitbra ! grinade ihjäl mig !

2008-11-16 @ 23:43:07
URL: http://lisalindahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0