Trevlig kväll och Julmust light...

Okej jag måste bara säga en sak som Katrin Zytomierska även har nämnt och det är det här med att gå barfota på idol, det var inte okej när Amanda Jensen gjorde det, det är inte okej när Loulou gör det och det är inte okej när Anna gör det. Jag tycker det är ofräscht, det känns som det är någoning man kan göra hemma och man behöver inte visa upp sina fötter. Jaja. Jag är lite seg just precis nu så jag ska kolla på Scrubs och ta det lungt. Jag har btw druckit Julmust light idag, ååh vad gott det var jag verkligen längtar till julen.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Linnea

men han som spelar edward är typ 22 (?) nu, han kommer ju vara typ 30 till breaking dawn! Men när man läser böckerna tycker jag att twilight,newmoon och eclipse liksom hör ihop på ett annat sätt.. Breaking dawn är liksom lite off..Förstår du vad jag menar? Och han är skit snygg ju!!

2008-11-15 @ 10:20:21
URL: http://twerds.blogg.se/
Postat av: Linnea

Klart jag läst dom på engelska! My god.. den svenska översättningen är värdelös. Visste du att de översatt crooked smile till snett flin..?



Och jag vet, harry potter är så bra! Det enda som gjorde det okej att dom sköt upp premiären var att twilight tog HP's plats ;)

2008-11-15 @ 11:26:07
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0