the light of the moon, the honor of a swear

Jag har varit i skolan idag det var första dagen efterlovet. Jag kan inte riktigt släppa gårdagen, det var så undebart. Jag är så underbart glad att jag gick. Alla fall, jag ska prata med mina kära föäldrar snart om skor, vill nog ha de vita nike skorna alla fall. Efter skolan gick jag och Mäzi inne i gamla stan och hade det trevligt, sen gick vi till Café Kladdkakan och fikade, massa mysigt. Efter det drog vi, Mäzi skulle möta sin kompis Erika och fika med henne, så jag begav mig hemåt. Nu har jag suttit och pratat massor med mamma, jag har ätit och jag har kunnat slapna av.

Jag har fått jätte ont i ryggen.
Borde typ gå till en massör eller något, skulle ju kunna va skönt.
Men men, ikväll är det Ugly Betty och Desperate Housewives, massa underbart.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att din rygg blir bättre. och jag önskar jag hade tid för att gå till massör. skulle vara något otroligt skönt!

2008-11-04 @ 19:11:56
URL: http://tvillingsjal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0