Snö och Ladder 49

Glömde säga hur underbart det var att det snöade idag, jag kände mig som ett litet barn när jag och Jennifer sprang ut på hennes balkong för att kolla på hur snön föll ner. Det var en ådan underbar känsla, det var lite kallt men underbart. Jag är en sådan jultönt, jag älskar julen och förbredelserna och allt. Snö är ju jälvklart en stor del av julen liksom.. Det var halt fantastiskt.


Och nu har jag suttit och kollat på Ladder 49, det är en så underbar och sorglig film. Jag verkligen älskar den mer än någonting annat i hela världen. Ja, det är bara en sådan film man kan kolla på om och om igen och få samma känsla varje gång man ser den, iof kan jag det med ganska många filmer, men jag vet andra som nästan aldrig gråter till film men när de såg denna grät de.

j139wi.jpg Joaquin Phoenix image by emmi_chan86

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Angelica

(svar) tack så mycket!



Och angående filmen så har du helt rätt!

Den är super bra men förjävla sorglig!

2008-11-17 @ 07:25:29
URL: http://notbroken.webblogg.se/
Postat av: sandra

sv: Tack! vill du ställa en fråge i min frågestund?:)

2008-11-17 @ 11:45:51
URL: http://sandrathorolfson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0