Shia LeBouf och en halv timme kvar..

Okej nu är det så här jag och min kompis Helena har bestämt oss för att om Shia skulle komma till Stockholm (chansen är väl kanske inte så stor) så ska vi alla fall stalka honom. Han är ju sjukt snygg. Man kan inte, inte falla för honom. Och sen är det ju bara en halvtimme kvar tills Jennifer blir 18, en stor flicka. Jag kommer verkligen ihåg hur det var när jag skulle bli 18, dagen var så laddad och allt bara var så pepp. Sen på den stora dagen var alltig lite mer laddat, allt var lite mer pepp och Sex And The City hade premiär och allt var galet kul.


Så sjukt sexig, han är.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens finaste lila nagellack från Mavala :D

2008-11-21 @ 03:57:58
URL: http://sannae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0