Segt med skola, tröga skrivare och ja..

Sitter i min skola och segar som bara den, jag har inte mycket annat att göra än att sitta och redigera. Det är ganska kul men inte just nu, plus att jag måste skriv ut mina bilder och med skolans datorer är det jätte jobbigt för det tar 100 år för en halv bild. Det är ju ganska segt som ni säkert förstår, jag har alla fall lyckats att skriva ut en bild, men de är ju lite segt. Sen måste jag fixa med mina "dokumentär" bilder också, det går ganska segt det med, jag måste nämligen skriva en text till det också. Fråga är bara vad ska jag skriva? Aja, det blir jätte bra på något sätt. Nu ska jga fortsätta att redigera och skriva ut.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: robiN

en lektion på hela dagen va skönt :)

2008-11-10 @ 10:32:41
URL: http://roppsnopp.blogg.se/
Postat av: robiN

det låter ju inte allt för jobbigt 4 lektioner är ju hel najs :)

2008-11-10 @ 10:49:25
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0