Låt den rätte komma in.

Nu har jag sett den. Filmen alla har pratat om, nu har även jag sett den.
Den var bra, boken var bättre, men filmen var bra. Den var mysig, like freaky och lite sorglig. Men den var verkligen härlig på något sett, killen var lite fel och tjejen var inte den sötaste, men hon hade helt fantastiska ögon. Jag vart så kär i ögonen. Det var en riktigt bra film och den är värd att se, även om man inte har läst boken, jag tror den blir bättre om man inte har läst boken faktiskt. För då har man inte egna idéer, då kan man leka att dom ska se u som dom gör i filmen.



Så mitt tips är se filmen, även om ni har eller inte har läst boken.
Det är en bra film, med härliga filmningar och den är väldigt, väldigt bra.

<hjärta3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0