Jaha, ja, det gick ju sådär..

Jag skulle inte vilja påstå att det gick bra på provet. Det känndes som det mesta blev ganska mjäk, jag hittar ingen bättre förklaring än det. Det gick ju inte helt åt helvete, men de gick inte direkt bra. Och jag kunde inte ok frågan utan problem varför va inte den med förut? Jag kunde iof den andra frågan som jag var tvungen att svara på också, eller jag tror det alla fall. Men men, vi får väl se hur det gick förhoppningsvis gick det bra. Eller alla fall ganska bra, det vill säga ett G.

Men men, imrogn är det foto jag är inte klar, inte bra. Måste ut och fota nu typ.. Men vad ska jag fota som öde plats? Aja jag måste maila Gunnar om APU också, suck allting går så fort. Imorgon fyller Maija år och snart fyller Jennifer år, allt går så snabbt, jag menar det känns som det var igår jag fyllde 18 och så tänker man att samma dag som Jennifer fyllar 18 så har jag varit 18 i fem hela månader, hur sjukt är inte det? Jag har även börjat gilla en låt som jag aldrig trodde att jag skulle börja gilla, Duffy - Mercy, jag vet inte varför men nu blev det så, den har liksom bara kommit med på ett hörn sådär nu för tiden. Favoriten med Duffy är självklart Warwick Avenue den är helt galet bra, jag älskar den låten, det bara blev så liksom.

duffy.jpg duffy image by lifestyle-ri-view

<hjärta3


Kommentarer
Postat av: Angelica L

Ha en fin kväll :D

Kram

2008-11-13 @ 16:24:08
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0