In harmony a never ending dream


Började dagen som vanligt i skolan efter historian fick vi sluta s¨å jag och Jennifer begav oss till stan. Jag köpte nya skor och vi drog till Café 60 och fikade. Det var väldigt trevligt. Sen drog vi till Jennifers mamma som jobba över gatar pratade lite med henne, det var trevligt. Sen var jag tvungen att dra för att träffa min baby sis Berra, men det tog längre tid än väntat för henne att komma. Så jag och Jennifer var inne på Åhléns och kollade, hade kul kollade på typ allt smink som de hade. Sen drog Jennifer och jag väntade på Berra. Men hon kom efter ett tag träffade henne en snabbis sen drog jag. På vägen hem stannade jag och köpte lite glass och en tiding, jag kom hem och hittar en till tidning. Dags att plugga inför historia provet. Ska lyssna lite på Backyard när jag pluggar, jag älskar Dregen.


<hjärta3

Kommentarer
Postat av: Nade

Ben & Jerry's!!!! Älska(L)!

2008-11-12 @ 21:40:26
URL: http://nades.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0