Ibland är det bra med föräldrar..

Jag har inte gjort mycket förutom att plugga under min lediga tid, men nu när jag skulle komma på vad jag ville ha på mig idag blev jag lite uttråkad. Jag gick in i mina föräldrars garderob och rotade lite, jag hittade en av pappas skjortor som är as snygg, lite stor dock, men med rätt associarer blir den helt toppen så jag ringde självklart mina kära far för att fråga om jag kunde låna den, han visste inte ens att han hade den. Hahaha, men men, jag hoppas att provet går bra, jag menar jag måste ju ha minst G i historia. Nä nu ska jag plugga in det sista samtidigt som jag ska bege mig till skolan, hoppas bara han ställer frågan om Truman för det har jag lärt mig.


Som sagt önska mig lycka till nu.
<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0