Helgen

Ferdag:
Det var en helt underbar dag, det började med praktiken, ringa lite. Försöka hitta nya människor, kolla på några auditions. Sen var det dags för lunch, som dagen till ära vi vart bjudna på, efter det fick vi dra hem. Japp, vi satt hemma hos Jennifer och segade lite, Anna kom över och segade lite med oss, sen var det bara byta om och börja fixa sig. Vi drog och åt på Pizza Hut först, trevligt trevligt, sen drog vi hem till Anna lite för det var så jävla kallt. Vi kollade lite på idol och så fick jag och Jennifer pengar av Annas pappa, sjukt snällt, sen var det dags att gå ut igen. Mötte Diana och Sandra vid spottkoppen och drog iväg till Toxic.


De var en sjukt bra kväll, jag hade så jävla kul. Det var iof några människor man skulle ha kunnat leva utan som typ en viss gift snubbe som satt och spanade på alla tjejer som gick förbi *euw*.. Men men, det vara alla fall en sjukt lyckad kväll. Mer sånna! Sen var det ju dag att dra hem mötte två killar från Norrland som började snacka om något konstigt telefon abonemang (för fast telefoni)..

Lördagen var alla fall skön, vaknade vid 10 somnade för att jag var för trött för att gå upp, vaknade igen vid 11 tiden Anna och Jennifer gick och handlade. Jag fixade med soffan och klädde på mig osv. Sen var det dags att gå ur rummet och låta Jennifer städa haha.. Sen gick jag och Anna och handlade sweet chilli sauce. Sen började folket att komma, det var ju trevligt att träffa alla Jennifer släktingar igen, hehe... Träffade ju Thea också, hon hade på sig en parfym som luktade sjukt gott. Sen kom Annas föräldra och vi satt och hade det jätte trelvig, efter ett tag var jag tvungen att gå. Kom hem satt och kollade på stjärnor på is och hade det väldigt chill. Det var så sjukt kul att se Markus första åk, för han har varit så sjukt bäst hela tiden och så ramlade han runt massvis, det var så sjukt kul haha.

Helgen har alltså varit sjukt bra trots att jag inte drog på klassfest eller till Wollmars igår kväll, men det var sjukt skönt att få sova idag, gick och la mig vid två tiden, men jag sov alla fall fram tills klockan var kvart över ett och jag kände fan va skönt. Nu ska jag sätta på Desperate Housewives och ta det lugnt, prata lite med min familj också hehe..

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0