Gossip Girl

Det nya avsnittet slår det gamla. Fan va underbar serien är alltså, jag verkligen älskar den, plus att den blir bara bättre och bättre för varje nytt avsnitt som kommer. Absoluta favoritserien just nu blir alltså Gossip Girl. Verkligen kärlek, måste köpa första säsngen när den kommer ut och sen måste jag ju självklart köpa andra. Men men, för er som inte vill se kolla bort fö här kommer en bild från det nya avsnittet, blir ni inte lite sugna på att se de nu kanske?

00527340e0f.jpg Gossip Girl: Nate and Jenny image by lozxnahx

Jag älskade alla fall detta avsnitt.
<hjärta3

Kommentarer
Postat av: HANNA

ååh, tack så himla mycket! det värmer!



ha en bra dag

puss

2008-11-07 @ 09:34:37
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: Mimi

INATT KOMMER DET :D jag är också ett stort fan :) och nate o jenny passar så bra ihop, har faktiskt alltid "trott" sen i början, att det skulle bli ngt alltid hoppats :D

2008-11-10 @ 18:38:13
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0