GAVIN DEGRAW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Dagen började klockan 09.00 jag och Mäzi var först där, ingen annan syntes till så vi slog oss ner. Det var tidigt, det var kallt och vi var trötta. Jag som frös gick och köpte en jätte fin mössa och en jätte skön halsduk, som var massa mys. Efter två timmar kom de första andra två människorna, Karin och Nikki, en halvtimme efter det kom två till. Vi blev lite sociala med Karin och Nikki och satt och pratade och sjöng massa härliga Backstreet Boys låtar m.m.

Vi satt, vi stog och satt. Sen åt vi på donken, det var sjukt gott, mmmmmmmmmmmmmmm... Dagen fortsatte med mer sång och mjäk i huvet, sen kom det fler och fler människor. Det var sjukt kallt, allt tog sjukt långt tid och vi lackade på folk som försökte tränga sig. Sen kom Thea och Jennifer och lekte lite med oss, det var kul. Mamma ringde och sa att hon parkerade i garaget. Sen började dem ställa upp i kön och vi stog längst fram, för vi är bäst.

Sen vart det time att gå in..
Jag trodde jag skulle dö, vi fick inte ha med oss våra kameror, vilket var så jävla fail för att dom var "för stora" och bilderna kunde hamna på internet. VAD FAN ÄR DET FÖR ANLEDNING! Jag dampade sönder, fan va sur jag blev, Det sög, allting sög. Sen så blev det mycket bättre, för Jack Savoretti kom på scenen, han var förband och han var helt galet mysig.

Sen kom han, Gavin kom ut, jag trodde jag skulle dö. Och hans underbara, verkligen helt underbara basist. Sombtw älskade mig och Mäzi för att vi stog och flörtade jätte, jätte mycket med honom och han flörtade tillbaka *kärlek*. Jag trodde att jag skulle dö när han spelade Belief, jag har typ aldrig blivit så glad för någonting någonsin. Hela konserten var så underbar, det kommer verkligen att vara svårt att toppa den. Jag vet inte ens om känslan går att beskriva låtar som Follow Through och Nice To Meet You Anyway. Och sen när dom han kom ut igen och körde More Than Anyone och lät publiken sjunga den, så underbart, jag älskar Gavin. Jag älskar Gavins basist, jag älskar konserten, den var så fantastisk.

You need a friend
I'll be around
Don't let this end
Before I see you again
What can I say to convince you
To change your mind of me?
I'm going to love you more than anyone
I'm going to hold you closer than before
And when I kiss your soul, your body'll be free
I'll be free for you anytime
I'm going to love you more than anyone
Look in my eyes, what do you see?
Not just the color
Look inside of me
Tell me all you need and I will try
I will try

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0