extremt tidig morgon och historia prov.

Ja, imorse åkte jag och mamma och lämnade Mäzi vid flygbussen, jag höll typ på att börja gråta *sad morsie*.. Efter det gick jag och köpte chai-latte till mig och Jennifer och begav mig till henne. Det var trevlig kom dit vid 06.15 sen så satt vi och pluggade inför historian och sov. Det var jätte skönt, men sen var det ju dags att gå upp viklet iof inte gjorde något för då slog man på tvn och kollade på Andreas som var med på Rix, fan va snygg han är.

Sen var det dags att gå till skolan, inte helt pepp, första lektionen var ARL där vi inte gjorde så mycket. Sen så satt vi och pluggade hela tiden. Sen var det dags för historian. Det gick väl sådär, kanske lite halvbra alla fall, jag hoppas det. Men men, nu ska jag typ fixa lite saker. Sen ska jag kolla på Gossip Girl, iiihk har längtat så sjukt mycket.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0