Från krånglande datorer till två extremt bra dagar..

Ja, igår var inte helt pepp hade min APU hos pappa, min dator började krångla internet funkar inte igen. Så min dator ska in på lagning för andra gången inom ett år, värdelöst. Men det var inte bara dåliga saker som hände igår, vi fick ett samtal om att vi skulle prata om en ny praktikplats idag, denna dagen inta igår hehehe, så de var ju trevligt. Men allt som allt var går dagen en ganska bra dag om jag får säga det själv.

Dagen till ära, gick up lite tidigare för att hinna fixa mig och allt skulle bli bra, sen var det dags att möta min kära vän Jennifer. Det gick bra drog till mötet efter lite letande för att kunna hitta rätt, men vi kom tillslut fram. Mötet gick bra och de sa att de skulle ringa senare samma dag vilket de gjorde och praktiken är våran, väldigt glada nyheter.

Åkte hem efter mötet, kollade på Desprate Housewives och somnade en kort stund. Vaknade när mamma sedan kom hem. Vi gjorde ordning oss lite snabbt vaknade till lite och begav oss mot globen, där vi nämligen skulle på Julkonsert, med artisterna Amanda Jenssen, Andreas Johnson, Jill johnson, Thomas DiLeva, Björn Kjellman, kören One Voice under ledning av Gabriel Forss samt hemliga gäster (Peter Jöback & Anders Glenmark) och konferencier (Mark Levengood).


Det var väldigt trevligt och väldigt bra. Mycket härlig kväll och imorgon är det nya roliga saker som händer, jag ska först iväg till nya praktiken och sen ska jag på inspelning där "coola" käder krävs hehe.. Någon mer som inte riktigt vet va det betyder? Aja, det får vi väl se imorgon, hoppas på det bästa, önskar bara att min dator skulle kunna komma tillbaka innan jag ens har lämnat den. Men men, man kan inte få allt här i livet, eller?

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0