Dagen.. Happy monkey..

Hahahaha dagen har varit väldigt rolig. Var as trött när Mäzi släpade upp mig. Men sen blev det bättre mer shopping, jag tror inte jag kan shopppa för mycket, vet inte vad jag ska köpa. Träffade Frida och Thea och en jätte härlkig tjej som hette (komiskt nog) Anna, det var trevligt, vi fikade sen fortsatte vi och shoppa.

Nu ska vi iväg på bio, vi ska äta innan, men vi ska se Låt den rätte komma in en film somjag verkligen har velat se jätte länge. Jag hoppas den är bra, jag och Mäzi är jätte pepp. Nu ska jag iväg och ha kul.

<hjärta3

Kommentarer
Postat av: robiN

hejhopp hur står det till med dig?

2008-11-01 @ 17:36:14
URL: http://roppsnopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0