Apocalypse Now

Om ni också vill spendera en hel kväll på det absolut tråkigaste sett ni kan tänka er kan ni göra som jag. Vi var på Apcalypse Now som är en helt värdelösfilm med Martin Sheen, som i denna film är ganska dålig. Alla fall. det var den absolut sämsta film jag någonsin sett.

Och för att göra kvällen lite värre så ska jag plugga till mitt historia prov somär imorgon. Jag känner mign inte direkt lycklig om jag säger så, det var nog den mest värdelösa dagen i mitt liv. Om man bort ser att jag såg CK på tunnelbanan och var det inte han så var det hans tvilling, eller någon som var helt galet lik. Men jag ska fråga honom om det var han haha. Det var alla fall lite kul.

Imorgon åker Mäzi, inte lika roligt, jag ska upp galet tidigt för att följa med henne till T-Centralen. Efter det ska jag köpa Chai-latte till mig och Jennifer sen ska jag hem till henne och väcka henne så hon blir glad, eller inte hahaha.

<hjärta3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0