Vidarkliniken

Jag och pappa drog till Vidarkliniken idag, min feber har ju som sagt gått ner och jag har fått medicin och dropp för öroninflammationen, och de känns redan bättre. Plus att pga av att jag har haft feber i två dagar och typ inte ätit nått under de dagarna för att jag inte kunde och typ all mat jag såg fick mig att vilja spy har jag typ gott ner i vikt. Heheh.. Sitter och kollar på Scrubs och och typ halvsover hehe. Och imorgon ska Jennifer titta förbi och hämta lite små saker till pjäsen, lär bli frisk tills på måndag. Känner mig iof lite små trött och seg i helva huvet, vill bara dricka överdrivet med vatten och typ gå och lägga mig. Men om jag gör de så kommer jag typ att vakna vid 06.00 imorgon bitti och jag pallar inte de. Plus att jag har cola light som ska drickas upp i kväll, fan vad jag älskar cola light <3

dietcoke-patfield-0508.jpg Diet Coke image by patriciafield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0