Today is the day..

Idag är det som alla fall många vet, den dagen då Pete Wentz och Ashlee Simpson ska gifta sig. Men men, det känns bara lite oldschool och tänka tillbaka till min Fall Out Boy tid med tanke på att jag redan har har typ lyssnat på massor av gammal musik som jag inte lyssnat på typ hundra år. Är det någon som har tänkt på hur annorlunda allting blir efter kanske bara ett år nya låtar kommer hela tiden man byter stil världen omkring en förändras och själv känns det som man står still. Som om man står still i ett vimmel av människor som springer hit och dit medans man inte riktigt vet var man är på väg, vart man ska efter de lilla steget man vågar ta? Och vem kommer att stå där efter mig. Det är som om allt bara är helt otroligt konstigt, förut verkligen älskade jag Fall Out och nu känns det som om det var miljorner år sen. Och ska vi verkligen ta upp hur kära Thea och Jennifer va i Pete i början liksom och sen bara allt, jag mear kom igen hur många typ står, hopssar och springer runt i Jennifer rum bara för att dom hör:

We're going down, down in an earlier round
And Sugar, we're going down swinging
I'll be your number one with a bullet
A loaded God complex, cock it and pull it

Is this more than you bargained for yet
Oh don't mind me I'm watching you two from the closet
Wishing to be the friction in your jeans´

Kanske inte helt normala men fan vad jag saknar det, så jävla många minnen, och idag ska våran lilla Pete gifta sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0