Skola

Suck, jag dör, har precis kommit till skolan. Trött och seg denna lektion känns ganska meningslös och den är sjukt seg, verkligen jätte seg. Vaknade typ överdrivet tidigt och somnade om igen och vaknade lite för sent hahahaha.. Men jag hann ändå. Ska vaccinera mig idag igen och sen ska jag iväg och shoppa och allt detta med min lilla Jennifer. Fan idag måste jag även ladda ner flash och fixa med min film så att jag får ett slutbetyg i multimedia, för det känns som om jag kommer att få IG om jag inte lämnar in grejen. Och idag kom jag på att det är typ en vecka och 2 dagar kvar tills det är skolavslutnign (slutar den 5) fan va jag längtar och sen drar jag och Jennifer till Göteborg över en dag. Härligt härligt liksom, liseberg och massor med sköna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0