One Tree Hill

Ja jag vet vet hur mjäkigt det här kommer att låta. Jag menar vem fan kollar OTH fortfarande, men jag gör de. Och nu när jag ändå är sjuk så tänkte vad kan jag göra? Hm.. Så sitter jag på mina säng, är trött och fryser lite och bah, OTH första säsongen, det känns ju som om det var miljoner år sen jag såg den liksom. Så jag tar och börjar kolla och inser hur underskattad hela serien är. Den är så sjukt underskattd och så jävla bra. Helt kär i serien och själv klart alla som spelar i serien också liksom. Fan va bra de är..

one_tree_hill_soundtrack.jpg season five. image image by dakOtaMalizziA

Kommentarer
Postat av: J

BLI FUCKING FRISK NÅNGÅNG!!!!!

2008-05-16 @ 12:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0