OMG

Vi får ju inte missa Gosspis snyggaste liksom, jag menar hej Peen och Leighton kom igen. Dom är ju liksom helt yummie yummie, skulle inte banga. Men det är helt sjukt  jag menar hur kan ju Penn och Blake vara tillsammans i verkligheten? Det är helt opeppigt, han är liksom så underbar och sen är de ju hon som är typ hej jag spelar Serena i Gossip och jag är blond, har typ perfekt kropp och lite annorlunda ansikte.. Men Penn och Leighton skulle vara hur snygga som helst tillsammans, men nej.. Aja.. Måste väll finnas nått bättre att klaga på och serien är ju fortfarande hur bra som helst hehe..

LeightonandPenn2.jpg Leighton and Penn image by bryana_someone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0