Olivia

Okej, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Du fattar inte hur kär man blir i Olivia när man kollar på OC, för det första så älskar man ju OC även om hon inte skulle vara med för snyggingarna Benjamin, Adam, Rachel m.fl. är ju liksom med. Men det gör ju verkligen inte saken sämre att bland världens snyggaste brud är med och spelar lesbisk med Mischa Barton liksom, hon är så jävla snygg och typ helt perfekt. Okej, jag vet att jag låter jätte mega über gay men vem fan skulle inte bli gay för Olivia? kom igen bara kolla på henne..

normal_IMG_3651liv21212121.jpg Olivia Wilde is my love picture by BatmanFFSnormal_IMG_3645.jpg Olivia Wilde is my love picture by BatmanFFS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0